HASE 8th exhibition [ Clumsy ] the last day.

Dear All of guest who come to HASE 8th exhibition [ Clumsy ]


HASE 8th exhibition [ Clumsy ] finished today.
Thank you very much for coming ,seeing my drawings and your drawing !!!
I thought I can not living alone again.
I really appreciate that could come to London.
Because I could notice this great feelings .
I am sorry I can not say well but I hope that I am clumsy but I would like to have wonderful connect with many people as much as I can.
Of course ,I think sometimes there are somethings of difficult to connect,but I hope as much as I can.

I hope this exhibition came to be good time for you.


Thank you very much.


16,10,2011 , HASE



ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー



第8回HASE個展「 不器用 」にご来場下さいました、全ての紳士、淑女の皆様へ、


本日、無事に第8回HASE個展「 不器用 」が最終日を迎えました。
HASEの絵をご覧くださり、そしてまた絵を描いてくださり、どうも有難うございました。
改めて、一人では生きていけないと思いました。
本当にロンドンに来られて感謝します。
この、当然のようにいて、素晴らしいことに改めて強く思えたから。
不器用ですが、なるべくなら多くの人とすてきに繋がっていられるといいなーと思います。
もちろん、ときどき、うまくいかないことも有ると思います。
でも出来ることならばと思います。
日本語でさえうまく表現が出来ませんが、どうかこれからも繋がらせて頂ければと願います。
どうぞよろしくお願い致します。

この展示会があなたにとって良い時間になったことを願います。


どうも有難うございました。


2011,10,16 HASE