そして、、一週間経ってしまいましたが、、

もしもHASEブログをご覧くださいました皆さまへ、


そして、、一週間経ってしまいましたが、、
土肥徳子 俳画展「 京のんちゃんの俳画 セレクテッド バイ HASE 」、終了しました。
お越しくださいました皆さま、誠にどうもありがとうございます。
分かりづらい場所にも関わらず探して来てくださって本当にどうもありがとうございます。

色々をまとめまして、
最後にのんちゃんの最強かわゆいサンタさんの絵をクリスマスカードとして、
誠にどうもありがとうございました。
各方面でなるたけ多分に健やかなる日々を。



なお、
次回・(てん)で、HASEの絵の展示を2016年中旬を目処に開きたいと思っております。
またお知らせをさせてください。

HASE
























































Dear everyone who if saw my blog

One week have passed but,,
Tokuko Dohi Haiku Drawings Exhibition「京のんちゃんの俳画 selected by HASE 」at HASE's studio ・(a point) finished on the end of last month.
Thank you very much for coming .
・(a point) is kind of hard to find the place , but Thank you so much for looking for !!

Finally,
Here is a so cute Santa Claus drawn by Kyo-Non-Chan as Christmas Card .
Happy Merry Cristmas and New Year as much as possible in every direction!

Thank you very much.



And,
I think that will open ・ ( a point ) as HASE solo exhibition in middle of 2016.
I will inform it , If you have time and interested in it please check it .


HASE








                                                                                                                                      • -


HASE 's Drawings
http://hase1178.blogspot.com/