HASE個展 「反省と別にいいやんのバランス」 終了いたしました。

HASE個展 「反省と別にいいやんのバランス」 終了いたしました。

ご覧くださいました皆様、誠にどうも有難うございました。


生理的欲求が満たされた上での 今日の健康のため 反省と別にいいやんのバランス でもって、またぼちぼち描き、展示したり、またさせて頂いたできればと希望します。



来年の展示初めは1月終わりから自分の作業場 ・(てん)でもって寒い中スタートダッシュ的に開きたい予定です。


もしも、もろもろとご都合のほどが合われましたら、是非ご高覧くださいませ。
(またお知らせなどをご希望頂けます場合、お手数でございますが、お気軽にjyosi.78@gmail.comまでご連絡ください。)


どうぞよろしくお願い致します。


もう一度、どうも有難うござました。

HASE



















































































































HASE solo exhibition「The balance of reflection and doesn't matter」was finished.
Thank you very much for coming and seeing my drawings.


I hope that I would like to keep draw and show with the mind "The balance of refleccion and doesn't matter" for my today's health on the physiological desire was satisfied.


First HASE solo exhibition of next year will open from my studio ・( a point ) on end of next January.

If you have any chance please come to see .


Thank you very much again.


HASE