I joined the Last Time of The Back Yard Martket for me on Yester

Dear A ladies and a gentlemen who if saw my blog


I joined The Last Time The Back Yard Martket for me on Yesterday.
Thank you very very very much for seeing ,buying my drawings and talking with me.
As say before by my blog ,
Here is not gallery But here was my first exhibition for my life in London .
One of my friend asked to me yesterday " What is your most biggest Memory ? "
My most biggest memory is this Market.
I could meet and show my drawings for really many country people .
Also Thanks to this Market I could have HASE 6th exhibition [ I will tell that thanks to you I am happy. ] also.


I knew again that ” Continuation ” is really great .


Really thank you very much.
If I can visit to London again in future I will come to join the Market !!
I will continue this my poor and strong drawing little by little.


Thank you very much again.
and ,
See you again.


1,11,2011 HASE


                                                          • -

もしもHASEブログ「自分いましめ系」をご覧くださいました紳士、淑女の


昨日、今回の私のロンドンでの生活にとっての最後のThe Back Yard Market に参加してきました。
HASEの絵をご覧いただき、購入していただき、そして、私と話してくださり、どうも有難うございました。
前のブログにも書いたとおり、ここはギャラリーではないですが、私のロンドンでの最初の展覧会はこのマーケットでした。
"あなたの一番大きなロンドンでの思い出は何?"と昨日、このマーケットで出会ったお友達に尋ねられました。
私のロンドンでの一番の思い出はやっぱりこのマーケットです。
私はここで沢山の国の方に会い、沢山の国の方に私の絵を見てもらいました。
また、第6回HASE個展「うれしいことはうれしいと伝える。」もこのマーケットのおかげで開催することが出来ました。


” 続けること ” の凄さをまた知りました。


本当にどうも有難うございます。
もし、またロンドンに訪れることができたら、私はまたこのマーケットに参加します!!
この下手で強い絵をまた少しづつ続けていきます。

もう一度、どうも有難うございました。
そして、
また会いましょう。


2011,1,11 HASE






























































































                                                                                                                            • -

I can not use internet in my flat yet,,,,,,

いまだインターネットが繋がりましぇん、、、


                                                                                                                                  • -


HASE 's ART WORKS
http://hase1178.blogspot.com/
















*The schedule of HASE in future.

                    • I am looking for any good place for show in any country HASE's drawings :)
                    • どこかで、またHASEの絵を展示できる場所探しています。(*v*)




*You can buy 「HASE Drawing book」(Only English edition) at bookartbookshop.
bookartbookshop
17 Pitfield street,London,N1 6HB
Tube:Old street
http://www.bookartbookshop.com/
Open: Wednesday_Friday ,1 _ 7 pm, Saturday 12 _ 6 pm





*You can read The short story of HASE and HASE's art on Aine's blog.
Also I answered some questions about my drawing from this blog's owner.

http://poxymash.blogspot.com/2010/10/one-step-is-wonderful-japense-artist.html




*You can see two HASE's Drawings
at page of Curated By: Yuck on HUH. magazine.

http://www.huhmagazine.co.uk/2296/curated-by-yuck