マリア酒場  2度目の


































「今日わ思いやりの持てない日でした。」

「 It was the day when it cannot have consideration today.」













































「体の中からひとつずつ出していくということ」

「Starting it from a body one by one」



2度目のマリア酒場、参加させて頂きどうも有難うございました。
なかなか素直になれません、私です。
こんな自分の出したものを見てくだいまして、本当にどうも有難うございました。
お声かけてくださいました方々、どうも有難うございました。
絵を描くことで気付かされることわとても多いです。
でも、すぐに忘れてしまって。ふがいないなと思います。
うーん、きっとまた、繰り返すのだろうけれど、また、一度落ち着いて歩きます。
ふうーーーーっと。




自信、自らを信じてみること。



本当に絵を描く前に、人間ですよってです。。
これ忘れるなぁ、ほんま。


                                                                                                                • -

Thank you for letting me participate in an event of the second live broadcasting Paint.
I was not readily used obediently.
Thank you for watching such one's picture.
The people whom I talked to, thank you very much.
There is very many that I am reminded of it by you by drawing a picture.
But I forget it immediately and intend that I am not good.
Surely I walk calmly once again though, in addition, I will repeat myself.


Believing oneself.


Being a human being before drawing a picture.
I am apt to forget it.