今日の一枚   Today’s one drawing



「元を正せば単純」
「The origin is simple.」
2009,HASE





日音色さまで開催中のチャリテイー企画展「 線 」で展示させて頂いておりましたHASEの絵「触れる」、
有難く旅立たせて頂いたといご報告を受けました。
本当にどうも有難うございます。
なお、私は今回、一枚のみ送らせて頂いての展示でしたが、日々、沢山のアーチストさんの絵が沢山の方の所へ旅立っては、また新しい絵が展示されるという、生きた展覧会になっておると想像しております。
お時間ございましたら、是非足をお運び下さい。
作品の売上げはすべて、東日本大震災義援金として、送られます。



「Touch」of HASE's drawing was sold at the Charity exhibition in 日音色.
Really thank you very much.
Already There is the my drawing at the customer's house.
So there is no my drawing at the gallery but I think that can see many drawings from many artist at there yet . Because some drawings sold out then put on new drawings at there .This is special rule for this charity exhibition.
By all means please come to see !
The all of profits from the exhibition are contributed for The East of Japan.
Thank you very much.


HASE